Tuesday, August 16, 2011

Menu berbuka...

Bulan posa ni mesti sume suka tgk pic makanan kn? aku suka blogwalking tengok gambar makanan..dah tak dapat makan jadi cuci mata pun harus,hehe macam budak-budak..tapi tengok resepi aku boring..fenin tgk bahan2 dia..
Suka tengok menu-menu biasa yang kita selalu masak jek..
Ni menu aku berbuka semalam..sambal tumis harus ada.
Aku jarang pi Bazar Ramadhan sebab malas..so berbuka jer dengan apa yang ada..kuih takdo pun on jgk.
Janji nasik ada.Anak aku pon belasah je apa mak dia masak.(klu tahap malas dh kronik,sup je la syg oiii)


1.Cencaru sumbat cili..color takbleh blah...

 2.Sambal tumis udang,lauk wajib berbuka...takde sambal mcm tak ummppp

 3.Pak choy sos tiram dgn ketulan ayam..apa punya nama resepi....

 4.Kari Ikan-ada  seketul jek....

 5.Acar buah-ni org sedekah..aku tak mkn pun benda2 mcm ni sb manis..buat tambah lauk je kt meja

 Menu berbuka...dh siap tunggu nk ngap jek..air??F&N strawberry.manis gila tp aku tambah plain water.Selalu berbuka dgn jus tp ni dh mls nk wat jus.



 Pinggan mangkuk pun caca merba,campur yg beli kt IKEA dgn yg beli kt kedai Apek.Bkn apa,pinggan aku byk dh pecah masa pindah jd byk yg tak complete.
Takper,pasni aku beli pinggan len la,tunggu bonus la!

No comments:

Post a Comment