traffic kat blog

Kalau tgk traffic kt blog aku...yg ramai search keywords 'oprah'.
Ramai gila pemuja Ms. Oprah Winfrey ni..termasuk aku.Rupanya ramai nak view rumah dan ofis dia.
Aku pun amik dari Oprah.com jek cuma aku gather sume sekali,senang sikit.Takyah nak asik click next and previous jek.
Ramai surf internet cari idea pasal home decoration rupanya..dan mestilah nak amik idea dari rumah selebriti yang jutawan dan kayo2..hangpa duit byk takpalah..aku ni takat boleh tiru idea deko reban ayam sajok.

Post aku yang len,selain lonely quotes,hampeh takdo sapo nak view dan baca.Pasal post lonely quotes,bila tgk traffic tu,baru tau rupanya ramai warga kt India,Bangladesh,Pakistan dan kawasan sama waktu dengannya tu suka post cmtu.. jiwang karat,dalam hati ada taman belaka..sebab tu pakat dok view lonely quotes post,patut filem hindustan jiwang nak mampus.Tu lah budaya warganya..i lap u,i die for you.. (ceh,tukang tulis blog pun jiwang jgk sekali sekala..)

Padahal banyak post lain yang best hapa,korang jek tak nak baca,hehe..
balik-balik tukang tulis jgk yg baca,apa kes??Siokk sendiri apa?sendiri tulis sendiri baca sudahla...

No comments:

Post a Comment