Wednesday, August 8, 2012

Menu berbuka puasa yang senang - dikala Ramadhan nak sampai ke penghujungnya

terubuk bakar,sambal ayam,sup cendawan,murtabak dan jus tembikai,alhamdulillah..

jus tembikai


sambal ayam

sup cendawan dan bayam

 
murtabak feveret

Menu berbuka hari seterusnya...kegemaranku yakni asam pedas ikan terubuk.kalo selera dah takde inilah hanya inilah lauk yang mampu membukanya

Jangan ingat la aku ni manusia rajin yang tiap ari keje memasak.Ada time malas Tuhan je yang tau aku asik melingkar tunggu time berbuka.So beli la pape yang patut..dan ni lah juadah berbuka yang dibeli dari Bazar Ramadhan.(sangat tak suka perkataan PARAM(pasar ramadhan),cam haram jekkk.Dan membuatkan aku rasa bazar tu dipenuhi oleh pengunjung india dan makanan india seperti tosai,capati dan membayangkan nya pun dah bunuh selera aku.ntah mangkuk mana yang cipta ni?gunalah yang lemak merdu sikit shortcut tu..,cam Bazram ke,pasram ke,(jgn pasrah dh.),hadoiii.Senang sebut jer bazar ramadhan.Semua nak senang ye,sampai yang tu pun nak shortcut gila.(dah mula membebel pulakkk..)
nasi tomato,nasi ayam,pari bakar,murtabak,bubur lambuk,kuih dan jus buah naga serta dadih

nasi tomato

ikan pari

nasi ayam for kids

karipap,cucur badak,burger malaysia tiga ketul dgn patah nama benda tu,myros kot,cam ala pokkit KFC tu

ni je tangkapan juadah kat bazar ramadhan..tu pun berbaki sampai sahur,tak larat nak makan dah


No comments:

Post a Comment