Monday, March 10, 2014

Malam Seoul yang Indah

Seriously,aku bukanlah nak sangat ke Seoul ni. Pergi pun sebab nak rasa cuaca sejuk je.But I'm dead wrong.
 Seoul memang amazed me..the beautiful metropolitan, the warmth hospitality and the great people.
Suasana malam di Seoul memang sangat romantik,dingin dan syahdu. Dengan suhu lebih kurang 1-3 darjah celcius,dingin dan sejuk, deretan pokok-pokok Ginkgo yang tinggal ranting, pavement di laluan jalannya, bersih dan tersusun pembangunannya..Seoul memang antara kota tercantik.
Serasa umpama di Eropah..jadi manusia seperti aku yang masih tak mampu ke Eropah..datanglah kesini, memang terasa keindahannnya. Minus the ancient building.
Tak rugi aku ke sini, walau tak suka K-Pop tapi Korea bukan setakat itu, ia melebihi Kpop dan keindahan Seoul menandingi semua yang hanya berkisarkan hiburan.Wi-fi dimana-mana, bandar yang mudah navigated dek kerana subway yang canggih dan advanced.
Aku rasa kami dah berjalan kaki berkilo meter sepanjang petang ke malam..namun tak terasa kepenatan  kerana keindahan dan suasana malam Seoul yang cantik.

merpati
tinggal ranting
Tugu kat market
pokok gingko berderet
malam




Warga Seoul yang berdisplin..beratur tunggu bas



No comments:

Post a Comment