Wednesday, June 4, 2014

Pasar Payang Kuala Terengganu

Pasar yang terkenal dengan barangan tradisional.Kain pasang,batik,sutera,tudung,songket,kaftan dan byk lagi,termasuk makanan,tapi pada aku setelah lama pasar payang ni masih camtu gak,takde upgrade pun.sadis tengok...Kalo cuti sekolah memang sesak dan ramai manusia.Harga oklah tapi kalo ikut kwn-kwn org Ganu,depa kata sini penjual sikit sombong.
Bagi aku,aku malas nak beli sini sebab memang mahal jgk dan aku rela beli di Kelantan.


ada dua tingkat je kalo tak salah


fridge magnet 3 ketul  RM10.00




batik yang memang lawa dan mahal sampai beratus-ratus,aku hanyan mampu tengok





Bahagian bawah ada jualan makanan kering dan basah termasuk telur penyu.dodol semua ada.
Kedai makanan ada di tingkat dua.






surau kat luar yang luas dan selesa.

No comments:

Post a Comment