Saturday, February 28, 2015

Langkawi short gateaway


Percutian ke Langkawi ni hanya dalam tempoh yang pendek..pergi waktu weekend. Semalaman.
Tujuan utama nak ke muzium 3D Langkawi..tarikan terbaru kat sini..yakni yang kedua terbesar di dunia.
Lagipun dah lama tak bershoping pinggan mangkuk..buat lepas gian.(tahun lepas dah pergi kot?alasan)
Naik feri kat Kuala Perlis dan mengambil masa sekita sejam tiba di jeti Kuah.
Tapi nya kan..memang tak sempat nak pergi 3D tu..ramai sungguh manusia biarpun bukan PH.. biarpun raya cina dah abis.
Kayakah semua orang Malaysia ni? hunjug minggu pun memang langkawi penuh.
Jadinya aku sempat pergi naik cable car aje.
Dan shoping di Kuah.
Tu je? tu je? nak kata apa..pergi pun tido semalam je. Rasa macam nak hantuk kepala jgk kat Gunung Mat Cincang tuh sebab tak dapek masuk 3D muzium.
dapat naik cable car pun jadilah


2 comments:

  1. Replies
    1. nyoping sampai Langkawi je yer..nak gi HK tak dapek lagik

      Delete