Wednesday, May 27, 2015

Vietnam - Makan apa lagi daaa???

Ini sambungan untuk makan-makan di Ho Chi Minh.
Makan macam kat Malaysia jugak lauknya tapi haku peduli apa kalo aku nak post jugak entry nih??
Nak bagi orang teliur tengok kan.
Pagi hari ketiga..makan sarapan di Saigon Seri Pinang jugak.

dalamannya..ada set menu

Ni owner nya..Dato' Helmy 

menu

makan nasi goreng dan kopi vietnam yang umphhhh
dan untuk lunch makan di Kampung Pandan
jalan area Kampung Pandan restoren



ikan sweet sour..ayam goreng cili..popia dan sayur

ikan

tom yam

macam fish cake



peniaga kacang

peniaga buah
ni utk dinner

sayur campur dan udang

telur dadar dan sotong bendi bercili

sup dan bendi

Untuk esok pagi hanya makan mihun goreng dan kopi vietnam.

mihun

kopi sedap..glamer penjual kopi ni..byk blog tepek gambo dia..RM3 secawan




2 comments:

  1. Kopi Vietnam mmg heaven..lemak berkim...sua apa lah dorang guna

    ReplyDelete