Sunday, October 26, 2014

Taman Agro MARDI Cameron Highlands

Taman Agrotek MARDI ni berbaloi di kunjungi. Kawasannya luas, harga tiket masuk pun murah dan sangat cantik. Lebih berbaloi dari pergi ke taman bunga yang berbayar tu..
Ada macam-macam taman kat sini..ros, dan spesis bunga lain..sorry tak kenai bunga. Ada taman ala inggeris dan boleh bersantai lama-lama nikmati udara segar. Taman permainan, kandang Arnab pun ada..ank-anak mesti suka. Gerai makan, jualan semua ada..murah pulak tu. Anak boleh berlari sejauh diorg nak dan tak berlaga bontot dgn orang lain.

ni kaunternya..ada pakej utk rombongan satu bas



feeling dok kat eropah

yang ni kebun strawberry..ada eskrim dll produk strawberry

ni jalan masuk ke taman inggeris


comelnya replika rumah ni..sgt sweet dgn english style





bunga ros gumuk-gumuk walau nampak tak di jaga sgt

kandang arnab...bolehg beli kubis bagi dia makan

sapa yang minat bunga dan lanskap harus suka datang sini

ini rumah idaman aku a.k.a pejabat MARDI..



pelbagai jenis periuk kera









No comments:

Post a Comment