Saturday, April 9, 2016

Souvenir dari JM dan pantai Penarak/Cenang

Last week dapat hadiah dari si cantik manis Jari Manis yg tersangat manis itew.
Gembira tak terkata..hehe..
Jom tengok apa yang JM poskan kali ni kat Mak.(konon..mcm dpt lg lps ni).

Terima kasih ye JM atas hadiah yang cantik tu..bukan senang nnk buat homemade FM tu..tapi JM berusaha gembirakan peminat beliau. I lap you JM. SS jgn mareee.

Terima kasih JM..eh pos dari Johor ke?? bkn Putrajaya??

custom homemade FM..so sweet

gambo suwit ni tersenyum manjaaaa

dan FM Korea
Layan gambar je lah yer...pantai Cenang










Pantai Kampung Penarak..dekat hotel aku stay. Kat tempat memancing.











24 comments:

  1. walaupun kite selalu pegi Langkawi tp masih byk lg tempat yg tak pergi... cantik view ni

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Hehe..SS kan selalu sgt dpt dh..tamak tu rugi tau

      Delete
    2. Amboi mummy..dia pn selalu dpt jgk

      Delete
    3. hahhahahaha ... saja gatai ..! kikiki :p

      Delete
  3. Suwit kan gambo Jay Emm senyum tu... Tengok arr sape yg buat dia senyum... He he he...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sape?? sape?? tak mungkin SS

      Delete
    2. yeahh me! Thats my artwork... He He He.. Ssssshhhh...

      Delete
  4. wow JM manis uu.... jgn manis lebih2 nanti semut hurung.. keh keh keh :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jari dah manis..apatah lagi senyumnya

      Delete
  5. JM memang ramai peminat... tu yang ramai hurung + sikap baik hatinya +pemurahnya.. hehehehe.. pengkomen kat atas mummy ni pun sama jugak.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. JM dah standard blogger otai..kita??? tq mummy singgah

      Delete
    2. kita..? ermm blogger muda remaja giteww.. keh keh keh

      Delete
  6. Cantiknya pic Kat Penang ni.. jeles ! jeles! aihhh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhaha.. tu la nak tulis Langkawi tetiba teringat kampung, tu yg salah tulis tu.. kikikikik :p

      Delete
  7. haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai !!

    ReplyDelete
  8. cantik gambar.. tak ingatla CT penah pegi sini ke x.. memory lost..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah lama la tu tak dtg sini yek

      Delete
    2. tak ingat... ehehe.. cant recal =P

      Delete
  9. Silau mata pelangi ku.... panasnya langkawi tu mak...

    ReplyDelete