Salam Aidiladha 1445h @ 17 June 2024

 Selamat Hari Raya semua...masih dalam bulan Zulhijah kita. 

Semoga puasa Arafah dan doa-doa kita diterima, aaminn.

Raya kali ni macam biasa,.mlm raya kuar gi mkn2 . Masak rendang daging, ketupar palas, nasi impit dan lodeh serta sambal sotong. Kebetulan birthday si bongsu jatuh pada hari raya 17 Jun. Jadi petang tu pi celeb seaadanya dan hadiah dah bagi awal dah. (sneakers)

Selamat Hari Raya Haji @ 17 Jun 2024, Isnin..imej google


masak yang basic raya je..sebab nak outing celeb birthday ank dara petang tu

ketupat palas wajib untuk org kedah...order ddan balik rebus

nasi impit kena ada

rendang daging ni sodapppp

sayur lodeh..makan dgn nasi impit, sambal lagi sedap dari beli kat kedai

sambal sotong rendam..utk lontong

marathon masak dari petang 9 zulhijah masa puasa Arafah

masak sup daging korban lepas tu



birthday ank dara ni 17 jun 2024, tarikh raya haji



lope u

celeb kat nando's

order family set RM120 camtu

peri-peri chicken dgn 4 side dishes-yg ni grill vege

order ala carte yg ni jugak

nata ni sedapp-portuguese egg custard 

teman hubs shopping

semoga yang baik-baik untukmu anak-hari lahir ke-16
Ya Allah, berikan rahmat, keberkatan dan perlindungan kepadanya

No comments:

Post a Comment