Monday, August 22, 2011

Geli dan benci

Benci tetap benci
takder benci tapi sayang
benci bawa ke mati
jangan kata hadap muka,dengar nama kau pun aku dah geli
Apatah lagi kau cuba nak menyibuk pasal diri ini
Nak tahu aku hidup ke dah mati??

Jangan percaya apa aku janji
Sebab aku hanya melepas diri
Mintak simpang aku nak ngadap muka kau hari-hari
You're not very my cup of tea!!

Sekarang kau aku dah anti
Jadi takpayah perasan kau hensem bagai Gabriel Aubry
Kalau awek kau macam tong guni
Lah..kesian dia kemaruk nak laki

Rupa buruk perangai teruk
Kau manusia atau pun beruk?
Muka aku mana nak taruk
Bila kau hemoi mcm kemaruk

Geli aku bila ingatkan
Kau bajet hensem tak sedar aku geli geleman
Sekarang kau berambus boleh jalan
Jangan cuba nak tunjuk rupa macam orang utan!!


No comments:

Post a Comment