Ogos 26 So Far

 Hello Ogos 2026.

Bulan ke lapan dah ya pada tahun ini.

Semoga tetap mensyukuri nikmat masih sihat mengharungi hari demi hari tahun ini.. alhamdulillah. Masih bersama dgn orang-orang yang kita kasihi 

Lihat sekeliling kita..byk nya dugaan dan kehilangan orang lain..antaranya sahabat yg kehilangan ank/Mak/keluarga.. masyallah semoga yg di uji tetap sabar dan diberikan Allah swt keredhaan.

Most anticipated movies of 2026
Watak Agamemnon tu paling aura farmm sangat..

Join the hype- Christopher Nolan The Odyssey

Not his magnum opus anyway..prefer Interstellar/Inception/Oppenheimer lagi..ni tak berapa mendebarkan..
Satu film yg mmg tak lawan.. yg mendebarkan dan buat feel tu tentulah LOTR (Lord Of The Ring Trilogy)..rasanya tu la best film all the time..sapa pun takleh lawan


Dinner @ Thong Bowl

Pilihan gegirl

Rice + beef

Beef Noodles

Mama spicy maggi

Pedas menyengat

Deko lawa

Kebetulan semua boelh cuti

Last tgk Maverick Top Gun bertiga

Spider man lum tgk lagi

Lepas tgk The Odyssey ni terus nak pi Greece..lawa nau pantai dia

Briskwalk weekend

Bento for gegirl gi keje

Spaghetti/fries/cup cake

Nasi lemak/ayam bakar/sambal sotong/ pear dan banana cake

Macam zaman sek dulu everyday bg bento..semoga sy rajin jd mak mithali

Dinner chic chop berdua

Bekal salad utk ank-anak gi kerja- salad dgn kewpie sesame dressing

Kenangan pic youngest yg dah tak lama nk resign..part time kedai printing 

Daftar Uitm 23 September 2026

Nk dpt 6km pun mcm rushing sikit skrg ni busy apa taktau

Pagi-pagi masak yg mana sempat untuk bekal smeua orang

Masak lemak ikan senangin, sambal tauhu dan salad mix

Ikan senangin dpt la 4 ketul

Nasi, ayam bakar, salad, dan buah naga

Bekal maknya-ada kek pisang/salad/msk lemak

Audit yang sentiasa ada..sat audit ISO, sat audit Eksa, sat Audit Aset

Habis audit gi mkn..sedapp nasi lauk kampung ni

Udang msk lemak, pucuk ubi dan ayam msk merah

Ikan sardin goreng, kangsung ogreng dan rebung msk lemak

Petangnya meeting

Auditor

Walk @ Himalaya Range

Dinner @ Yameen Nasi Kandar tempat eldest part-time

Tosai dan roti telur

Mee mamak daging..sedappp

Lunch KFC dgn Geng Onar- tak cukup korum

Ogos steps target

Mission accomplished August target on 14/8/26

Alhamdulillah Masih dapat brisk walk weekend..dlm cuaca Sejuk Dan mendung

You only live once 

Ank Dara sulung yg part time kt yasmeen..bln ni last dh dia then rest sblm posting 

Zumba kejap prog jab

Teruk nau muka panas lit lit

sambutan bln kemerdekaam

Brisk walk petang lepas balik kerja dapat la sikit 2km lebih dlm 40 minit

No comments:

Post a Comment