Assalamualaikum
Hola September dan ada lg ya August dump yang masih perlu di lunaskan. Sayang nk buang gambar, jadikan memori..so jadila Ogos plus.
Pada 31 Ogos 2026 admin FB Group Briskwalk Malaysia ada buat Cabaran Nombor 3 Merdeka 2026.
Sempena Hari Kebangsaan 2026 dan selama 1 hari sahaja. Group ni ada dalam 413k members. Best join sebab dapat motivasi tengok update rakan-rakan ber brisk walk.
Syarat start dengan any number 3- tak kira km ke, steps ke, time ke atau calories. Janji no.3
Ada hadiah misteri dan peserta kena screen shot gambar walk tu guna apps atau smart watch.
Yg ni kenalah sahutkan sebab senang dan rasa bersemangat Malaysia pagi Merdeka tu.
So pagi merdeka tu dapat la 3.99 km dgn 330 kalori. Kena alert takut terlebih nombor.
Alhamdulilah dapat ke sana ke mari penghujung Ogos dgn berkursus dan healing sekali.
![]() |
| Alhamdulillah bangun awal untuk sahut Cabaran Nombor 3 Merdeka- sebab 31 Ogos bermula nombor 3 kita assume mcm la kot |
![]() |
| Guna Apss Huawei Health |
![]() |
| Apps Mi Fitness dan Mi Band report |
![]() |
| Pagi yang buat kita bersemangat..kejap-kejap tengok apss dan band sebab takut terlebih daripada nombor starting 3 tu |
![]() |
| Test sneakers baru- Decathlon Kalenji Sumpah ringan best dan tak terasa berjalan tu-cuma kena tambah cushion bg tebal empuk sikit nanti Mur-Mur je noks |
![]() |
| Ini cabarannya Group FB Briskwalk Malaysia- semua kena start dgn nombor 3 Ada hadiah misteri jgk tapi kita masuk syok-syok dan group ni buat kita motivasi rajin berjalan |
![]() |
| Penghujung Ogos gi Kursus kat Bahang Bay Teluk Bahang Penang |
![]() |
| Hotel jauh sikit hujung pantai |
![]() |
| Kursus + Bengkel |
![]() |
| Bilik Twin Sharing |
![]() |
| Hari ke-2 ada BBQ night |
![]() |
| Garlic prawn ke apatah |
![]() |
| Dessert corner |
![]() |
| Gado-gado |
![]() |
| Yang di makan |
![]() |
| ni sedap |
![]() |
| Breakfast coffee |
![]() |
| Bakery's section-tak byk pilihan sgt |
![]() |
| Salad counter |
![]() |
| Breakfast rasa sedap sikit- lunch dgn dinner so so |
![]() |
| Byk SOP/ISO Doc nk murnikan |
![]() |
| Hotel lobby- susah nk susun gambar ni jam kt blogspot-hanya blogger yg tau apa dh jd kt blogspot skrg ni..kdg nk upload photo pun tak lepas..kdg fed-up nk upload |
![]() |
| Saya suka breakfast nya-toast, butter, marmalade dan orange juice |
![]() |
| Amik sikit nasi lemak, sosj, ham, rendang dan sambal |
![]() |
| buffet |
![]() |
| BBQ night tema klasik |
![]() |
| Hadiah utk semua orang |
![]() |
| Tema klasik kita pakai songket hitam dan kain batik atas kepala |
![]() |
| BBQ Dinner |
![]() |
| One for memory dlm lif bersama gegirl |
![]() |
| Kt lobby welcome section |
![]() |
| Our Team |
![]() |
| Cantik pantai Teluk Bahang |
![]() |
| Dari hotel kena cross ke pantai |
![]() |
| Dapat mandi ni rasa legaaaa-lepas rindu laut |
![]() |
| Aktiviti di pantai-enjoy dan fun fun je |
![]() |
| Kena sporting baru best nk fun-termasuk Pengarah |
![]() |
| Hari ke-2 dapat brisk walk/jogging tepi pantai pukul 7 pagi |
![]() |
| Rasa healing sungguh dan refresh semua energy |
![]() |
| Dapat 3.21 km pun alhamdulillah |
![]() |
| Till we gather-gather again |
![]() |
| Balik singgah Design Village |
![]() |
| Ramai nk shoping sb ada Merdeka sale |
![]() |
| Clarks |
![]() |
| Cuci mata je kita |
![]() |
| Pantai ni memang tempat menenangkan jiwa |
![]() |
| Ikut hati nk briskwalk pagi petang |
![]() |
| Yours truly |
![]() |
| Lunch |
![]() |
| Fruit tart |
![]() |
| Pergi balik naik bas |
![]() |
| Mlm Tema Klasik-kita mcm kena scam sebab yg lain tak pulun ikut tema sgt huhu |
![]() |
| Our group 3 hari |
![]() |
| Semoga terus istiqamah ber brisk walk utk kesihatan |






















































No comments:
Post a Comment