Dinner set baru







Hello and hi there,
Hobi saya beli pinggan mangkuk. Asyik beli dan beli,taktau nak guna bila. Geram tengok set pinggan mangkuk yang cantik cantik tu. Tapi saya beli set biasa, bukan corelle atau yang mahal. Beli yang mampu milik. Dinner set ni baru sampai..beli online.*Bilalah mode makcik-makcik nak keluar dari badan aku ni..bulan ni jek dah 3 set aku beli.*
Yang pertama Giacomo Sweet Lavender 47pcs. Harga offer dari Hamliana blog RM240 termasuk postage.
Serba 6 semua. ada mangkuk besar sekali.


sweet tak?
Hamliana online store sangat efisien ok,barang dibungkus cermat dan perkgidmatan memuaskan,cepat dan mudah urusan
Yang kedua,aku beli Dinner set La Piana dari Menang Glassware..Dinner Set pattern Pink Flower 32pcs. Dalam katalong nampak macam purple color tapi dah dapat rupanya warna pink. Set pinggan empat segi,memang cantik. Harga offer RM198 shj satu set.Serba 6.




3 comments:

  1. Tuh dia, sebulan 3 set pinggan mangkuk dia beli. Tabek sungguh! Nasib baik la en. hubby no hal.

    Hobi kumpul set pinggan mangkuk ni gamaknye buleh merebak ke periuk belanga dak? :D

    Psst.. serious suka tengok design bunga2 kat pinggan. Sungguh sweet.

    ReplyDelete
  2. Hey ya dear Aza,
    Just wanna wish you a wonderful new year, take care!

    ReplyDelete
  3. Hi Aida,

    Happy New Year to you too..wish you have a great year to come.
    Kenapa blog macam takleh komen?disable ke?
    Rindu la nak merapu kat sana

    Thanks for your wish.

    ReplyDelete