Thursday, July 12, 2012

Menu sarapan

nasi goreng pandai
 today breakfast
the easiest and fastest breakfast-Ramly burger is the best


French toast..with mix fruit jam.lovely on weekend

dapur tempatku berkungfu
yesterday

2 comments:

  1. Nasi goreng tu pandai.. sebab dia pandai cari geng-geng lepak sekali dengan dia :D

    Sungguh ohhh-sweet tengok sambal nasi lemak yang dihiaskan berbentuk bintang or tapak sulaiman itu. Mesti gumbira and sengih je sapa yang makan tu kan? :D

    Sungguh kemas tempat Aza berkungfu ye? Sweet dengan langsir and hiasan kat dinding tu. Dapor saya, langsir pon tak dak (simpan dalam lemari sebab asyik dok terpercik itu ini jek.. malas nak membasuh selalu :D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aida,

      Hehe itu sambal adalah dari peminat fanatik Patrick spongebob.

      Dapur tu sekali tu je kemas,dan hiasan cili tu lah yang diinterframe dalam gambo makanan yang Aida tegur tu!
      Takde langsir lagi senang..cerah masa depan!
      *calit*kita sama geng pemalas..hee

      Delete